Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρουσίασης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών “https://seahorsetech.gr/eshop/” (στο εξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») έχει δημιουργηθεί από την Εταιρεία με την επωνυμία «SEAHORSE TECH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «SEAHORSE TECH Μ.Ι.Κ.Ε» (στο εξής «Εταιρεία») για τους εταιρικούς πελάτες της (στο εξής «Πελάτες»).
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στην εμπορική συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και τους Πελάτες της. Με την είσοδό τους οι Πελάτες οφείλουν να διαβάσουν προσεκτικά τους παρόντες όρους, τους όρους χρήσης του Ιστότοπου, τους όρους της εγγύησης και επιστροφής, τους όρους Πολιτικής «Cookies», καθώς και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Πολιτική Απορρήτου), ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους στον Ιστότοπο, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων, ως προς την ενημέρωση, τήρηση και συμμόρφωση αμφοτέρων των μερών.
1. Περιεχόμενο
1.1. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Συνιστάται να ενημερώνονται οι Πελάτες για τους όρους του κάθε φορά που θα προβούν σε χρήση των υπηρεσιών της.
1.2. Ο έλεγχος των τεχνικών πληροφοριών και της καταλληλόλητας των προϊόντων που παραγγέλλονται ανήκει στην αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Για τη σωστή επιλογή τους, τη διαθεσιμότητα, περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, καθώς και για τις δυνατότητες εγκατάστασης ή παραμετροποίησης συνιστάται ο Πελάτης να επικοινωνεί με την Εταιρεία. Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) στα πλαίσια λειτουργεία του εν λόγου Ηλεκτρονικού Καταστήματος, αναφορικά με τις υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
2. Καταχώριση παραγγελίας και διαθεσιμότητα προϊόντων
2.1. Η καταχώρηση παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματη δέσμευση του αποθέματος. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας.
3. Περιεχόμενο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
3.1. Προκειμένου η Εταιρεία να ανταπεξέλθει με ταχύτητα, ευχρηστία και λειτουργικότητα στα αιτήματων των πελατών της διαθέτει μέσω του Ηλεκτρονικού της Καταστήματος τα εξής:
-
Αγορές με αξιοπιστία και ασφάλεια
-
Πρόσβαση με προσωπικό κωδικό του χρήστη
-
Παρουσίαση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας μέσω του καταλόγου και άμεση ενημέρωση διαθεσιμότητάς τους
-
Διαχείριση σε σύντομο χρονικό διάστημα των αγορών ανά παραγγελία
-
Καλάθι αγορών και τελική παραγγελία
-
Συμπλήρωση των στοιχείων της παραγγελίας, του τρόπου πληρωμής και δν/ση αποστολής
-
Δυνατότητα διόρθωσης σφαλμάτων
-
Αποστολή της τελικής εντολής παραγγελίας
-
Αποστολή επιβεβαιωτικού ηλεκτρονικού μηνύματος της παραγγελίας
-
Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση παραγγελιών
-
Δυνατότητα εξατομικευμένων υπηρεσιών σχεδιασμένες στις ανάγκες του πελάτη κατόπιν επικοινωνίας με την Εταιρεία
-
Τηλεφωνική υποστήριξη
4. Τρόποι Πληρωμής
4.1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό / e-banking
Μπορείτε να επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς (στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε την Επωνυμία της Εταιρείας ή το ΑΦΜ ή τον αριθμό παραγγελίας σας):
Λογαριασμοί Τραπέζης:
ALPHA BANK: GR2801401300130002002020112
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR7301720090005009105709655
EUROBANK: GR9002602050000700202043509
ΕΘΝΙΚΗ: GR1401100670000006700524264
Θα πρέπει να αποστείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Εταιρεία. Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης με την προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα.
4.2. Επί πιστώσει
Με την έναρξη της συνεργασίας ο υπεύθυνος πωλητής σας θα σας ενημερώσει για πιθανή παροχή πίστωσης, υπό ποιους όρους και με ποια διαδικασία πληρωμής.
Στις αναγραφόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της Εταιρείας.
5. Τρόποι Αποστολής
5.1. Ο τρόπος αποστολής των παραγγελιών γίνεται σε συμφωνία με την Εταιρεία. Ενδεικτικά, η αποστολή της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών με το ανάλογο κόστος σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της, είτε με μεταφορική.
5.2. Ειδικότερα ισχύουν οι κάτωθι τρόποι αποστολής:
α. Μεταφορική εταιρεια
β. Μέσω μεταφορικών μέσων της Εταιρείας είτε μέσω συνεργατών της
γ. Παραλαβή από το κατάστημα
6. Παραδόσεις
6.1. Παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τη 15.00 και με την προϋπόθεση αφενός να εγκριθεί η παραγγελία από το τμήμα πιστώσεων και αφετέρου να είναι διαθέσιμα τα προϊόντα της παραγγελίας, παραδίδονται κατά κανόνα την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
6.2. Οι παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9.00 – 17.00. Παραδόσεις δεν γίνονται τις αργίες και τις ημέρες που η κεντρική μας αποθήκη είναι κλειστή για λόγους απογραφής. Οι ημέρες και οι ώρες παράδοσης ισχύουν για εργάσιμες ημέρες και ώρες αντίστοιχα, δεν ισχύουν για τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα.
7. Ακύρωση παραγγελίας
7.1. Έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας την ίδια ημέρα που έχει γίνει η καταχώρησή της αποστέλλοντας email στο ή επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας στα τηλ: 210 7486718 & 210 7798306.
8. Επιστροφή προϊόντων
8.1. Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενημέρωσης της Εταιρείας. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.
8.2. Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να προβείτε σε επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, τότε αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο), το αντίγραφο της παραγγελίας που έχετε λάβει μέσω email και το αποδεικτικό εξόφλησης με πιστωτική κάρτα (σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας).
8.3. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (όπως έχουν παραδοθεί) και στην αρχική τους συσκευασία. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της Εταιρείας.
8.4. Εξαιρούνται προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από τον Πελάτη με συγκεκριμένο κωδικό και προδιαγραφές.
9. Περιπτώσεις Άρθρου 39α, Παρ.5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ 1150/29.9.2017 και Απόφαση Α.1439/28-11-2019 (Β ́4512/2019))
Σε περίπτωση που ανήκετε στις εν λόγω περιπτώσεις επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Εταιρείας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Περισσότερα εδώ: https://aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a
10. Εγγύηση
Για την εγγύηση θα επισκεφθείτε τη σχετική ενότητα του Ιστότοπου (Όροι εγγύησης προϊόντων).
11. Ειδική ενημέρωση για τη μεταφορά των προϊόντων:
Συνιστάται κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά και να το δηλώσετε εγγράφως στον μεταφορέα. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα με την Εταιρεία, γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα. Ειδάλλως, η Εταιρεία και η μεταφορική εταιρία – courier δε φέρουν καμία ευθύνη.
12. Ασφάλεια συναλλαγών
Η Εταιρεία δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει και έχει υιοθετήσει διαδικασίες για τη διασφάλιση από τυχαία ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση, μη εξουσιοδοτημένη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα. Για περισσότερη ενημέρωση μπορείτε να ανατρέξετε στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Πολιτική Απορρήτου), ακολουθώντας τον σχετικό συνδέσμο στον Ιστότοπο.